Followers

Thursday 18 October 2012

KELEBIHAN PENGAMBILAN LACTOLITE









USUS KOTOR, PUNCA PELBAGAI PENYAKIT !
Toksin dan Sembelit Pengamalan Cara Hidup Moden dan Pengumpulan Toksin.
Cara kehidupan zaman moden adalah kurang sihat hasil dari pencemaran udara, air dan makanan yang dipenuhi dengan pelbagai toksin. Makanan seharian yang diambil oleh kita pada zaman moden mengandungi protein dan lemak haiwan yang tinggi. Ditambah pula dengan cara hidup yang kurang bersenam telah mengakibatkan bahan buangan bertoksin terkumpul di dalam usus dan terjadinya sembelit dan najis terlonggok. Najis terlonggok ialah sejenis toksin yang boleh menjejaskan kesihatan badan. Ia amat sukar dihapuskan. Jika anda mempunyai masalah berat badan, maka salah satu sebab utamanya adalah terdapat banyak najis terlonggok.

l







Nurich Lacto-Lite Minuman Serbuk Yogurt Kultur Hidup & Inulin menggabungkan kebaikan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman dan badan anda.
Kultur hidup terdiri daripada bakteria baik (¡°friendly bacteria¡±) yang berfungsi untuk membantu pencernaan, meningkatkan pergerakan usus dan kesihatan sistem penghadaman dan menggalakkan pertumbuhan Bifidobacteria. Inulin (sejenis fiber) pula membantu pertumbuhan bakteria baik dalam sistem penghadaman.
Kedua-dua kultur hidup dan inulin digunakan bersama untuk menyeimbangkan flora usus dan menggalakkan kesihatan sistem pencernaan.

kelebihan pengambilan lactolite

kesan detoksifikasi
meningkatkan kadar metabolisme
menurunkan berat badan
memperbaiki sistem pencernaan
mengelakkan berlakunya sembelit
tidak mengganggu hormone dan selera makan


Fungsi lactolite dalam menurunkan berat badan adalah melalui
Menyingkirkan sisa buangan bertoksin dari usus yang terkumpul di mana menghalang penyerapan nutrisi dan boleh  membentuk usus yang sihat.Usus yang sihat menggalakan bakteria baik hidup dalam usus dan menyebabkan perut tidak kembung dan bagus untuk mengempiskan perut.



No comments:

Post a Comment